niedziela, 10 sierpnia 2014

Ogłoszenie

Wiem, że nigdy nie piszę na blogach czegoś innego niż rozdziały, ale tym razem zrobię wyjątek.
Chodzi o to, że Ronnie (autorka tdb i totga) wydała papierową wersję książki (oczywiście po angielsku) Teenage Dirtbag i The One That Got Away. Można ją kupić tutaj: www.lulu.com/shop/ronnie-bennett/teenage-dirtbag-the-one-that-got-away/paperback/product-22097110.html Wiem, że nie raz pisaliście, że świetnie byłoby mieć książkę tdb/totga, więc jest okazja :) Byłoby naprawdę wspaniale, jeśli ktoś z was by ją kupił :) Nawet jeśli ktoś nie jest dobry w angielskim, tak właśnie czytając ff może się podszkolić. Więc jeśli macie taką możliwość to zachęcam do kupienia :) I tak, to jest dostępne w Polsce :) 


PS: Przepraszam, że to nie jest drugi epilog.
PPS: Pamiętajcie o nowym ff o Reyall :) Link do tłumaczenia: www.baby-im-a-sinner-pl.blogspot.com W tym tygodniu pojawi się pierwszy rozdział.

54 komentarze:

  1. Muszę kupić! ♥
    Gdyby jeszcze kasa była :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tam jest takie niebieskie pole "add to card", kliknij na to i tam dalej będzie pisało co robić.

      Usuń
  3. Już nie mogę się doczekać!!! ;)
    KoCHaM CiĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. umieram ajhskzbzj
    ja ją chcę *____*

    OdpowiedzUsuń
  5. omfg jsijseiehieeheulqn

    OdpowiedzUsuń
  6. A można kupić gdzieś jeszcze czy tylko na tej stronie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju :o Z FF powstała książka ♥ Jednak marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chetnie bym Kupila ale Kiepsko u mnie z angielskim a jak mam sie podszkolic Jesli go nie znam . W google tlumaczyc nie bede przeciez ale Kurcze szkoda bo bym kupila no. ..

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku ale się cieszę! Chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG ZAWAŁ
    gdhakjhaki
    gdzie w Polsce można kupić.
    Jejku chce ją, nieważne że ang nie umiem zbytnio hahah <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ktos poda linka do tego nowego ff? Bo ten nie dziala :c prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://baby-im-a-sinner-pl.blogspot.ro/
      powinien działać :"D

      Usuń
  12. a teraz Niall kupi sobie książkę :) hah
    Gratuluję Ronnie z całego serduszka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg omg omg nowa książka do kolekcji <3 Mam nadzieję że znajdzie się tłumacz (TY) aby przetłumaczyć i wydać w wersji polskiej. Wiem że i tak tego nie przeczytałaś ale warto.

    OdpowiedzUsuń
  14. Link mi nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  15. A w empiku jest ?
    Ciesze sie wyszla :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest aż tak oficjalne. To jest po prostu tak jakby bardziej dla nas.

      Usuń
  16. Kupuję i mogę umierać *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ok;)
    Dzieki za informacje :*

    Julia :) x

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże puszczę <3
    Kupuje ja ale możesz mi powiedzieć gdzie można ja kupic w Polsce?
    Bo bardzo ja chce <3
    +dziękuje za informacje <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy jest w Polsce jakiś sklep/strona internetowa, w którym książka jest dostępna?
    Matko, wczoraj przeglądałam Tumblr Ronnie i trafiłam na link to sklepu i książki i dosłownie zaczęłam krzyczeć i prawie płakać, bo, o mój Boże, Teenage Dirtbag jako książka.
    Julia♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podanej wyżej strony można zamówić ją do Polski.

      Usuń
  20. tam będzie niall? czy autorka zmieniła imie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie Niall, ale na początku książki wyraźnie jest zaznaczone, że jest to fikcja, a imiona i postacie są przez nią wymyślone i nie mają żadnego związku z rzeczywistością.

      Usuń
    2. okej, autorka jednak zmieniła Nialla Horana na Jamesa Walkera :)

      Usuń
    3. Wiele osób prosiło żeby znowu był Niall i znowu jest :)

      Usuń
  21. O slodki jezuu Teenage Dirtbag, tak to ff o Rey i Niall'u, KURWA JAKO KSIĄŻKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. O shit.. Nie mg w to uwierzyc.
    Z ff powstala ksiazka.
    I to niby Harry jest oh i ah. A jednak o Niallu wyszla ksiazka. !!!
    Mam nadzieje ze wydasz polska wersje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Chwała mojej mamie ze zabrala mnie do Anglii :)
    Tylko teraz trzeba ja namówić :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jezu jak fajnie.
    No z tym angielskim to jeszcze pomyślę. Na razie kasy nie ma. No ale bede pamietac.

    Szkoda ze nie ma jeszcze po polsku, bo bym na okrągło czytała <3.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zamiast Nialla Horana jest Kyle Walker. Przecież nie dałaby Nialla do książki którą każdy może kupić np. Niall XD

    tzn. zmieniła tylko imię i nazwisko bohatera :D xd

    OdpowiedzUsuń
  26. KIEDY EPILOG II

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakby autorka nie zmieniła nialla na kogos innego to zamówiłabym tę książkę. Ale ronnie tak zrobiła i chyba pozostane przy internetowych wersjach :) nie wyobrażam sobie żeby niall nie był głównym bohaterem lmao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób prosiło żeby znowu był Niall i znowu jest :)

      Usuń
  28. Jezu zawaliście *.*. Jeszcze raz gratulacje Ronnie <3.

    O właśnie zawaliscie by było gdyby ktoś Polska wersje wydal <3.

    Z ff książka i to nie o Harry' m tylko o Niall' u <3

    OdpowiedzUsuń
  29. A co jeśli ktoś ją da do sądu za to? :o

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam pytanie, jeżeli kupię książkę, to płacę za nią zagraniczną cenę,a nie polską? @Daria_Officiall

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe co by moja mama powiedziała gdyby zobaczyła co ja czytam XD

    OdpowiedzUsuń
  32. Książka *.* ♥ muszę ją mieć ! Nie przejmuj się ze nie ma drugiego epilogu , my poczekamy a ty tłumacz porządnie . Kocham i pozdrawiam ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest to tylko pierwsza część czyli TD czy jest w tym też TOTGA? @Daria_Officiall

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem taka dumna Ronnie! :')

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupuje jak dostane kieszonkowe

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że każdy jeden komentarz motywuje do dalszego tłumaczenia :)