sobota, 30 sierpnia 2014

Baby I'm A Sinner - nowe ff o Reyall.

Wiem, że minęło już trochę czasu od zakończenia The One That Got Away, ale mam wiadomość dla tych, którzy nie czytają notek pod rozdziałami. Może akurat ktoś o tym nie wie, a pokaże mu się powiadomienie na blogspocie, jeśli jest obserwatorem bloga...

Więc, autorka TDB i TOTGA pisze nowe ff o Reyall. Opowiadanie nie łączy się z wymienionymi przed chwilą ffs, chociaż niektórzy bohaterowie i niektóre wątki są takie same/podobne. Mam nadzieję, że zajrzycie i może akurat wam się spodoba :)


Trailer 1 (oficjalny):



Trailer 2 (werska skins uk):


Wszystkie informacje znajdziecie na stronie tłumaczenia.
#BIASpl

18 komentarzy:

  1. Ja już to czytam i jest świetne fsjhbdn

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam już :) Jest dobre, bardzo dobre. Prawie tak samo dobre jak tdg i totga ♥♥♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już czytam...Zajebiste *__________*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od początku to czytam i już nie mogę się doczekać 4 rozdziału *-* ♥ kochaam to!
    Dziękuję Ronnie i tobie, po poświęcasz swój czas dla nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Po emocjach związanych z TD i TOTGA zaczynam czytać BIAS. ;)
    Dziękuję za przetłumaczenie dwóch pierwszych ff. Jesteś wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem, gdy to oglądam, zaliczam zgon *.* <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie :) :http://somethingsgottagive-fanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam na swojego bloga! Pierwsza notka jest o krótkiej relacji filmu One Direction. Mam nadzieję, że się spodoba. :) Mogę liczyć na waszą opinię w komentarzach na blogu? Mam taką nadzieję. Z góry bardzo dziękuje. x http://xxneverforgetwhoyouarexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, chciałam cię zaprosić na moje pierwsze, autorskie fan fiction.

    Leigh- Anne Marshall potocznie nazywana Lolą przeprowadza się wraz ze swoją rodziną do Londynu. W nowej szkole wzbudza wielkie zainteresowanie. Wzbudza zainteresowanie również Zayna Malika, najpopularniejszego, najbogatszego dzieciaka. Zayn wraz z kolegami zakłada się że uwiedzie i "zaliczy" Leigh- Anne. Dziewczyna odkrywa jednak wszystko przed końcem zakładu i jest roztrzęsiona. Nie może znieść myśli, że jej ukochany, który tak wiele o niej wiedział mógł chcieć tylko jednego. Zamyka się w sobie i przyrzeka, że nigdy nie będzie jej miał.

    http://nigdy-nie-bedziesz-mnie-mial-ff.blogspot.com/

    Serdecznie zapraszam, zostaw komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i wzruszjące! Polecam ♥


    ______________________________________
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie
    -------------> http://another----world.blogspot.com/
    Pamiętaj o komku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. https://zrzutka.pl/bk43xy wesprzecie moją koleżankę? bardzo proszę. Tak jak jej, mi na tym BAAARDZO zależy. Przeczytajcie chociaż jej historię i powiedzcie o tym swoim znajomym i rodzinie. Jeszcze raz bardzo proszę i jeszcze jedno, świetne ff ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęłam czytam go dopiero teraz ale wciągu jednego dnia przeczytalam wszystko 💜

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne! kocham too <33

    Zapraszamy na niesamowity fanfiction o Larrym!
    Jeśli się spodoba to zapraszamy do obserwowania i komentowania nowych rozdzialow! 50shadesoftomlinson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. [SPAM] Fanfiction Niall Horan, Miranda Cosgrove, Luke Hemmings Justin Bieber
    Po śmierci Clarke z równoległej klasy grupa przyjaciół postanawia pójść na imprezę. Szybko zaczynają rozumieć, że dręczenie innych nie jest dobrym pomysłem.
    http://murderous-event-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale the one that got away nie jest jeszcze całe przetłumaczone na polski ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy będzie następna część the one that got away na wottpadzie przetłumaczona ?????????????

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że każdy jeden komentarz motywuje do dalszego tłumaczenia :)