czwartek, 17 kwietnia 2014

Wstep

Tak jak obiecałam, oto jest druga część fanfiction Teenage Dirtbag.
 Przypominam, że nie jestem autorką tego opowiadania, a jedynie jego tłumaczką. Autorką jest wspaniała i bardzo utalentowana Ronnie.
Oryginał opowiadania, kontakt oraz wszystkie zakładki znajdziecie na górze. 
 Mam wielką nadzieję, że będziecie tutaj razem ze mną :)
 Jeśli ktoś nie czytał pierwszej części, to myślę, że lepiej się z nią zapoznać, aby zrozumieć tą historię.
Pierwszy rozdział pojawi się w następnym tygodniu.

Jeśli macie do mnie jakieś pytania, najlepiej zadać je na moim tumblrze. Tam na pewno wam odpowiem :)

#TOTGApl

Trailer:

Ostrzeżenia: treść seksualna, wulgarny język, zażywanie narkotyków, śmierć, samookaleczenia, oraz wzmianki o zaburzeniach odżywiania.




Co mi dużo zostało do mówienia, zapraszam na The One That Got Away! #TOTGApl

26 komentarzy:

  1. TAK TAK DZIĘKUJĘ ! @LenkaBelieber4

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie ! :) Czekam na 1 :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. @Swaggirlnumber1 yay <3 obejrze trailer i się pewnie poplaczę

    OdpowiedzUsuń
  4. POPLAKALAM SIE. DZIEKUJE BARDZO. BARDZO DZIEKUJE

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIEKUJE, KOCHAM CIE

    @niallsmoniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmierć?? Zaczynam sie bać... Dziękuję,ze to dla nas robisz x

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak bardzo się cieszę ,że podjęłaś się tego tłumaczenia :D

    Możesz mnie dodać do informowanych ? :)
    @Dreams_Horan_
    Z góry dziękuję :`3

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Haha myślałam że jestem w zakładce informowani :D

      Usuń
  10. Bardzo ci dziękuję że tłumaczysz dalej <3333

    OdpowiedzUsuń
  11. @Styleswa . Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie moge zobaczyc ten trailer? Nie widze go!!!! Pomocyyyy!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. mi ogolnie nie ppdoba sie zapowiedz (filmik) ale jestem tak strasznie zakochan w teenage dirtbag ze to nie ma znaczenia. Przeczytalam w 3 dni poprzednia czesc. Boze. Ja na prawde to kovham. Przez 3 dni po przeczutaniu nie moglam sie ogarnac i caky czas gadalam o tym wszystkim i ryczalam (ale to pominmy) bo to jest boskie gajsvha. Lece czytac. Jakbys mogla wpisac do informowanych @i_cant_sleep_ bo nie mige sie wpisac bo jestem na telefonie. Jak nie to nic sie nie stalo. Dziekuje ze to tlumaczysz<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Moglabys dac linka do trillera bo nie moge wlaczyc tak :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://myonedirection-1dff.tumblr.com/post/70809652378/this-is-the-trailer-for-anyone-who-hasnt-seen-it

      Usuń
  16. Dodawaj szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Moglabym byc inforowana ? Z gory dziekuje :( @narryvv

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajebisty trailer. Kocham! ;333333 / Ali

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli lubicie czytać ff, serdecznie polecam Wam to http://oblivion-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/ Zostawisz coś po sobie? :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Moze ktos dac linka do pierwszej czesc ? Bo nie moge nigdzie znalezc savtyljo do 16 rozdzialu :( , proszee :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że każdy jeden komentarz motywuje do dalszego tłumaczenia :)