czwartek, 17 kwietnia 2014

Prolog

Poznali się dwa lata temu.
Byli zakochani.
Ale wszystko co mieli było jedynie wakacyjną miłością, ponieważ ona musiała wrócić do domu, gdzie udało jej się ruszyć do przodu.
Teraz, lata później wyjeżdża do collegu w Nowym Jorku, gotowa na rozpoczęcie nowego życia ze swoją kuzynką i jej chłopakiem.
Wtedy jedna noc zmienia wszystko, a wszystkie wspomnienia ponownie wracają. Ona stwierdza, że ponownie się w nim zakochuje.
Ale tym razem sprawy są bardziej skomplikowane.
Czy dostaną drugą szansę?
Dowiesz się czytając The One That Got Away.




Punk Niall Horan Fanfiction.


Ostrzeżenia: treść seksualna, wulgarny język, zażywanie narkotyków, śmierć, samookaleczenia oraz wzmianki o zaburzeniach odżywiania.


Akcja rozgrywa się w 2015 roku, dwa lata później, kiedy Rey ma 18, a Niall 21 lat.

72 komentarze:

  1. Juz nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. co co co co co jaka śmierć co co co co co

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ja już płaczę? Sam trailer doprowadził mnie do łez. Właśnie zdałam sobie sprawę, że Rey jest z mojego roku XD A jednak spotkają się w NY <3 Już nie mogę się doczekać i mam milion myśli na sekundę, odnośnie tego, jak to się wszystko potoczy. Cholera, wciągnęłam się w to bardziej, niż we własne tłumaczenie, które teraz powinnam kończyć -.- Jak zwykle mam swoje priorytety, ale w końcu to TOTGA!!! Okej, już kończę fangirlować :D
    Pozdrawiam~Lady Morfine <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam omg jaka śmierć !?
    ale omg

    OdpowiedzUsuń
  5. JEJ <3 nie mogę się doczekać 1 rozdziału <3 @Swagirlnumber1 i chciałabym być informowana zawsze :) kocham Cie!
    JAKA ŚMIERĆ?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Swaggirlnumber1 * to z emocji XD

      Usuń
  6. nie mogę się już doczekać! mogę się założyć, że to będzie idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa świetnie się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku no nie mogę no, już się wzruszyłam czytając sam prolog. Przypomniało mi się, kiedy czytałam prolog do Teenage Dirtbag, a tu już druga część. Zakończenie było dla mnie wielkim przeżyciem, ponieważ trudno mi było rozstać się z bohaterami i pogodzić z faktem, że Niall i Renee nie są już razem. Cóż, wiem, że będę, to na pewno, ale i tak fakt, że pierwsza część się skończyła, i zaczęła z powrotem druga... wow. Po prostu jakby część mnie jakoś mnie opuszczała, i na jej miejscu przychodziła nowa. Jakby to samo uczucie, ale jakby inne.
    I tak - spodziewaj się długich komentarzy z mojej strony, tyle tylko, że tym razem będę pisała je z mojego nowo założonego konta, do którego, mam nadzieję, nie zapomnę hasła ZNOWU (miałam ich już jakoś dziewiętnaście).
    Zapisałam już się do informowanych, więc już nie mogę się doczekać, aż dodasz pierwszy rozdział.

    Ilysm :) x

    @Potterhead5evr

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jaka śmierć mam nadzieję że nie Nailla lub Renee , z niecierpliwiościa czekam na pierwszy rozdział
    @kwatomoda
    Sorrki za Spam ale chciałam zaprosić na swojego bloga
    http://tlove-or-love.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg. Omg. Omg! Jejciuu, już nie mohę doczekać się pierwszego rozdziału!<3 ~Martyna x

    OdpowiedzUsuń
  11. yaaaaay, czytam prolog, skacze ze szczescia, a tu nagle czytam ostrzezenie i widze napis 'śmierć' i momentalnie moj uśmiech zniknal :o ale chwile potem mowi sobie, ze śmierci Rey i Nialla nie moze byc, bo to najcudowniejsi bohaterowie na swiecie, wiec troche kiepsko byloby bez nich hah wiec nie martwie sie tak bardzo kto umrze, ale nadal mnie to przeraza :/
    juz nie moge sie doczekac pierwszego zapewne wspanialego rozdzialu!
    jeszcze raz dziekuje, ze postanowilas tlumaczyc. Kocham Cie! ♡
    @luuv_my_riri x

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja pierdole! <3 już się nie mogę doczekać! @always4Jusstin xx

    OdpowiedzUsuń
  13. O bozii, dziękuję kochanie, że mi napisałaś, już w ogóle mam łzy w oczach i jestem tak cholernie szczęśliwa tym, że to nie będzie koniec, aw. Tak bardzo chciałabym, tego co.było. I w ogóle to już jest to. Oh jestem podekscytowana, wzruszona i w ogole, dziekuje, że jesteś, naprawiać mój dzień. W ogóle trailer doprowadził mnie do łez. Czekam na 1 rozdział już nowej części. Tak bardzo wyczekiwany moment dziękuję, że się zebralas skarbie, kocham Cię XXI
    @myperfectpayno

    OdpowiedzUsuń
  14. JEJU!
    MASZ MI SZYBKO DODAWAĆ ROZDZIAŁY! XD

    OdpowiedzUsuń
  15. dont tacz mi plis

    @niallsmoniczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju! Cudowny, idealny, fantastyczny prolog! Kocham, po prostu Cię kocham!
    Cóż, muszę się przyznać, że korciło mnie, aby zajrzeć do oryginału wcześniej i uczyniłam to, ale przeczytałam tylko pierwszy rozdział, ponieważ czekam na Ciebie, kochanie. Twoje tłumaczenia rządzą i zdecydowanie wolę je od oryginałów! Są super, ponieważ potrafisz przetłumaczyć zwroty slangu i w ogóle, z czym ja mam niestety problemy. Dziękuje Ci za każdy przetłumaczony rozdział. Jesteś cudowna.
    Oww, taa noc... jestem ciekawa, kurde, jestem cholernie ciekawa czy znowu między nimi zaiskrzy, kuźwa. Rozerwało mi serce, gdy czytałam ostatni rozdział TDB, naprawdę, ryczałam. Niall powtarzał, aby o nim nie zapomniała, a ja się boję, że ona właśnie to uczyniła i to mnie boli. Jeżeli chodzi o prolog to fantastyczny.
    Dziękuję.
    Czekam na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam, całuję&ściskam, Lizzie xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, szybko się tym zajęłaś...
    Nadal nie mogę sobie tego wyobrazić że Renee i Niall nie są razem, różnili się od siebie całkowicie, ale to w tym wszystkim było najlepsze...
    Oczywiście nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;))

    DZIĘKUJĘ xx

    ~ Sun.

    OdpowiedzUsuń
  18. Potrzebuje rozdziałów <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Narezcie ! <3
    Kocham tego bloga <3
    I tak bardzo się cieszę że tłumaczysz 2 część ;*
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału *O*

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham cie tak strasznie za to, że to robisz booze xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaa już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. omg już nie mogę się doczekać 1 rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dlaczego ja kurwa placze . ? Bo juz sam prolog jest piekny . Boze . ;-; lovvka <333 :* xx
    @Niall_Nandosxx

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopiero prolog a ja rycze
    No brawo. ..

    *le ja umierająca*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu, jaka śmierć? Jakie samookaleczanie? Mam nadzieję, że Niall do tego nie wrócił, ale to nie zmienia faktu, że strasznie się o niego martwię. Prolog jest ciekawy i nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów :) @demisiaczek

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że w tej części będzie szczęśliwe zakończenie: )
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Juz nie moge sie doczekac dalszej czesci <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów!!
    Czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nareszcie! Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! Mam nadzieje, ze Niall i Renee będą razem <33

    OdpowiedzUsuń
  30. Omg nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chce juz pierwszy rozdział! *.*
    Niech Reyall wróci <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham cię za to, że będziesz tłumaczyć tą II część!! <3 <3 <3 <3
    Czekam na 1 rozdział!! ;****

    OdpowiedzUsuń
  33. CZekam ! sens mojego życia wraca

    OdpowiedzUsuń
  34. O boże to jest najlepsze czekam na 1! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, prolog jest taki dvthjt 'o' Dziękuje, że postanowiłaś tłumaczyć 2 część 💜 Czekam na 1 :) / @Paula0690

    OdpowiedzUsuń
  36. omg! już nie mogę się doczekać, zapowiada się świetnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. SKOŃCZYŁAM WŁAŚNIE CZYTAĆ PIERWSZĄ CZĘŚĆ
    OCZYWIŚCIE POZOSTAWIŁAM KOMENTARZ I TO SPORY
    DO TERAZ PŁACZĘ :):):):)
    CO TE OPOWIADANIE ZE MNĄ ZROBIŁO OMG
    NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ PIERWSZEGO ROZDZIAŁU

    OdpowiedzUsuń
  38. Aaaa jak się cieszę, że jest druga część !! Nie mogę doczekać się rozdziału !!! xx Kocham to ff!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz może zamiar zmienić jeszcze wygląd tej stronki ? Te kolory strasznie wkurzają!! Przepraszam, zrobisz co zechcesz , ale takie jest moje zdanie. Jak coś to ja cię nie krytykuję tylko daję dobrą radę :D Okeej już się nie wtrącam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Omg nie mogę się doczekać już pierwszego rozdziału ! salkfoijepg @Kitty1D_x

    OdpowiedzUsuń
  41. DAJ SZYBKO ROZDZIAŁ, PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  42. Skończyłam przed chwilą TDB, płaczę jak cholera. Matko... błagam zbaw mnie i napisz ten rozdział... jezu... czuję się jakbym straciła matkę..

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba ze 2 dni temu trafiłam na Twoje tłumaczenie i nie mogłam się od niego oderwać. Pod koniec mieszałaś czasy, raz nawet w jednym zdaniu były dwa (przepraszam, musiałam). Jest bardzo realistycznie napisane, podoba mi się to. Oczywiście płakałam jak idiotka przy ostatnim rozdziale, słuchając dołujących piosenek. Cholera, nie wiem co napisać. Podoba mi się to, że bardzo systematycznie dodajesz rozdziały i nie pojawiają się one raz na miesiąc, bo uwierz, widziałam takie. No i nie wyobrażam sobie, że oni już nie są razem. Coż więcej... Będę już z Tobą cały czas, mam zamiar komentować na bieżąco, choćby jednym słowem i powodzenia. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. xx @madzik1211

    OdpowiedzUsuń
  44. Iwhddehuurbsiwbdjfofbdi nie moge sie juz doczekac shdbxjb / @your-direction-

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy 1rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu i co bedzie z Niall'em i Rey. <33333

      Usuń
  47. Kocham,kocham i jeszcze raz kocham! Rey i Niall na 100% będą razem znowu!! Dodawaj szybko pierwszy rozdział bo się kurde zamorduje!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy dodasz 1 rozdział ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. Omnomnomnom pięknie się zapowiada! Czekam niecierpliwie na 1 rozdział, tak btw czy ktoś oprócz mnie jest Reyall Shipper? Tak? Fjgjfjcjkfjekdjrejdje dużo miłości xxxx

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wiem jak zacząć więc może zwykłe HEJ będzie odpowiednie :D
    Twojego poprzedniego bloga odkryłam tydzień temu i się w nim ZAKOCHAŁAM, wiem że to opowiadanie nie jest twojego autorstwa, ale wiedz że dzięki temu, że Ty to tłumaczysz w tak fantastyczny sposób aż chce się to czytać <3
    Mam nadzieję, że pierwszy rozdział pojawi się niebawem <33
    <3wierna czytelniczka<3

    OdpowiedzUsuń
  51. Jejku
    Kiedy wreszcie ten rozdział.. Ja juz chceeee, odkąd przeczytałam ostatni Rozdział teenage dirtbag, to umieram z ciekawości. Wiem, że potrzebujesz czasu, a po za tym masz swoje życie, ale ja już chce nooo

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawalisteee <33 Jessu koffam cie za to że tłumaczysz :33

    OdpowiedzUsuń
  53. Wiedziałam, że go spotka! Wiedziałam! Dziękuję, że tłumaczysz ;) <3 Kiedy dodasz następny? Wiem, że to pytanie strasznie cię wkurza, ale bardzo się wciągnęłam w to ff :)

    OdpowiedzUsuń
  54. ZAPRASZAM NA MOJE NOWE FF XD O JUJU http://justinbieber-dope-fanfiction.blogspot.com/2014/05/prologue.html

    OdpowiedzUsuń
  55. BOŻE KOCHAM KOCHAM KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Poplakalam sie (i nadal placze) ze jest 2 czesc
    boze nie moge uwierzyc *.*
    Dziekuje ze tlumaczysz nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy !

    OdpowiedzUsuń
  57. aż boli mnie brzuch z podniecenie tym, że jest druga część, zaczynaaaaam! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. zaciekawiło, oj zaciekawiło <3

    OdpowiedzUsuń
  59. No to zaczynamy czytać od nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  60. No to zaczynam czytac 2 raz :) G x

    OdpowiedzUsuń
  61. CZY TO JEST DALSZA CZĘŚĆ TEENAGE DIRTBAG???!!

    OdpowiedzUsuń
  62. CZY TO JEST DALSZA CZĘŚĆ TEENAGE DIRTBAG???!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeżeli lubicie czytać ff, serdecznie polecam Wam to http://oblivion-niall-horan-fanfiction.blogspot.com/ Zostawisz coś po sobie? :3

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że każdy jeden komentarz motywuje do dalszego tłumaczenia :)